poniedziałek, 5 listopada 2012

Start

Zaczynam. Pomalutku. Dlaczego zaczynam ,,Zachciankę'' ponieważ to kolejna z nich. Zdaję sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach blogów takich jak moje jest mnóstwo, jakich? o tematyce kosmetycznej, refleksyjnej etc. Postanowiłam prowadzić tego typu bloga, ponieważ chyba pozazdrościłam innym dziewczynom frajdy płynącej z blogowania. Fakt, faktem trzymam w kieszeni mojego pierwszego bloga, którego tematyka jest odrębna i jakże różna od tej,którą będę tu przedstawiać. Zachęcam do odwiedzania ( to zawsze jest miłe), być może znajdziecie tu coś ciekawego dla siebie, jeśli nie, przykro mi :) Postaram się prowadzić bloga sukcesywnie oraz relatywnie na bieżąco. Nie wiem jak wyglądać to będzie finalnie, bo jak to bywa z zachciankami, szybko się kończą i powstają kolejne. 
 Pozdrawiam Ulis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz