wtorek, 13 listopada 2012

Liebster Blog - wyróżnienie

Ahoj!

Dziś mnie wyróżniono- z czego bardzo się cieszę :) Dziękuję bardzo Pamirci, bo to właśnie ona mnie wytypowała. 
     Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Pytania zadane przez Pamircie:

1. Skąd taka nazwa bloga?
2. Usta nude czy czerwień?
3. Cienie do powiek, które polecasz?
4. Mocno podkreślone oczy czy usta?
5. Twoje włosy - proste czy kręcone?
6. Podaj jeden produkt kosmetyczny, o którym marzysz/który bardzo chcesz mieć?
7. Szkoła czy praca?
8. Kosmetyki drogeryjne czy robione własnoręcznie?
9. Ulubiony kosmetyk kolorowy?
10. Paznokcie - jeden kolor czy wariacje?
11. Trik kosmetyczny, który polecasz?




Moje odpowiedzi :

1. Mój blog to "zachcianka",  skąd taka nazwa? Wymyślona na potrzebę chwili, a tak naprawdę odsyłam Was do mojego pierwszego posta na blogu, tak wszystkiego się dowiecie klik.

2. Co do odcienia szminki, ciężkie pytanie szczerze. Uwielbiam czerwone pomadki, ale  chyba mi nie pasują, dlatego wybieram nude :).

3.  Rzadko używam cieni dlatego też  nie mam  sporę liczby wypróbowanych. Podoba mi się jeden kolor z bardzo starej paletki Avon. Jeśli się już maluje to z reguły ten cień. W nim nie można wyglądać źle. Dobrze napigmentowany. Niestety nie ma nr dlatego wstawiam zdjęcie :).

4. Z racji tego,  że wolę odcień nude na ustach, podkreślam mocniej oczy.

5. O to jest dobre pytanie i niech mi ktoś na nie odpowie. Bo ani proste, ani kręcone. Wypośrodkowane tez nie są. Raczej określę je mianem- każdy w inną stronę. 

6. Na dzień dzisiejszy Zestaw do Konturowania firmy Sleek :)

7. Praca.

8.  Kosmetyki robione własnoręcznie- uwielbiam to, od jakiegoś czasu to moje hobby :), ale kosmetykami drogerynymi nie gardzę.

9. Będzie to chyba szminka Rimmel nr 077 ASIA

10. Paznokcie w jednym kolorze :)

11. Trik? Może nie trik, a mój sposób na spuchnięte oczy, zapożyczyłam go od Czarszki. Przetnij płatek kosmetyczny na pół skropl go kilkoma kroplami  zielonej herbaty i zawiń w folię aluminiową i wsadź do zamrażalki na noc. Rano przyłóż płatki pod oczy, na powiekę. 

Łuu wytrwałam.
Osoby, które nominuję do zabawy to:

1. http://eivorbesta.blogspot.com/
2.http://lusterko-em.blogspot.com/
3.http://missesstyle.blogspot.com/
4. http://mademoiselleusiebie.blogspot.com/

                                                                      Moje pytania:
1. Bez jakiego kosmetyku nie jesteś wstanie przeżyć?
2.  Najdroższy kosmetyk, który posiadasz?
3. Czy nie jesteś w stanie wyjść bez makijażu np do sklepu?
4.  Włosy w naturalnym kolorze, czy farbowane?
5. Który typ urody odpowiada Ci najbardziej : Keira Knightley,  Emma Watson, Monica Bellucci, a może masz jakis inny typ?
6. Książka, czy film?
7. Tramwaj, czy autobus ?
8. Wymarzone wakacje?
9. Ulubiony gatunek muzyczny >
10. Jaki film ostatnio widziałaś?
11. Czy posiadasz jakiś określony budżet co miesięczny na kosmetyki?



Dziękuję jeszcze raz :)

Pozdrawiam Ulis :*

3 komentarze: