piątek, 9 listopada 2012

Hydrolat różany

Ahoj!
  Miałam dziś wstawić codzienną pielęgnację mojej cery, ale postanowiłam w pierwszej kolejności zrecenzować Wam produkty, które używam.
 Dziś przychodzę do Was z moim ukochanym hydrolatem różanym, który  w moim przypadku ma wielorakie zastosowanie. 





Może zacznijmy od tego, czym jest hydrolat.



Jak podaj strona zrobsobiekrem:

''Hydrolat jest to produkt otrzymywany przy destylacji z parą wodną całych roślin lub ich części. Przy tego rodzaju destylacji otrzymuje się olejek eteryczny i wodę podestylacyjną. Woda taka zawiera cenne substancje roślinne rozpuszczalne w wodzie oraz śladowe (0.02% - 0.5%) ilości olejku.''


   Hydrolat różany jak sama nazwa wskazuje powstaje z  destylacji kwiatów róży, czy jej płatków.  Jest bezbarwną cieczą o silnym charakterystycznym dla róży zapachu, natomiast po przetarciu nim  cery szybko się ulatnia i jest niewyczuwalny.

    Za co go kocham?  Za to, że nie podrażnia mojej cery, przecieram nim nawet oczy ( nie szczypie), po przetarciu buzi nie ma mowy o czerwonych śladach. Jest bardzo delikatny, dokładnie oczyszcza moją cerę, lekko nawilża, skóra jest rozświetlona i gładka.


    Do czego go stosuje? Przede wszystkim jako tonik i płyn micelarny- jest najlepszy ze wszystkich toników, które kiedykolwiek stosowałam i nie zamienię na żaden inny. Za butelkę 100 ml zapłaciłam niespełna 8zł, ale wiem, że można kupić taniej i w większej ilości.  Co jeszcze charakterystycznego, a to, że dodaję go do wszystkiego (powiedzmy), jak robię serum, maseczkę, jakiś wzbogacony tonik. Jest bardzo uniwersalny.


   To mój ulubiony produkt do pielęgnacji cery, szczerze polecam, nie zawiedziecie się. Póki co nie stosowałam innych hydrolatów ponieważ ten mi w pełni odpowiada. Polecam, polecam, polecam- po tysiąckroć. Dodam jeszcze, że moja siostra  po jednym użyciu produktu też się w nim zakochała. Warto nadmienić, że ma cerę dość problematyczną, a nie dostała od tego uczulenia, czy jakiejkolwiek wysypki.



Pozdrawiam Ulis


3 komentarze:

  1. ja mam cere od zawsze z problemami :( tradzik itd czy też bedzie dobry dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Ten hydrolat ma działanie łagodzące więc krzywdy Ci nie wyrządzi. Nie wiem, czy zniweluje Twoje problemy, ale ja zawsze czuje się pewniej po użyciu tego produktu. Jeśli chodzi o problemy z trądzikiem bardziej polecałabym np maseczki z glinki np zielonej

      Usuń
    2. tak tak używam glinki zielonej i brązowej :)
      Dzięki zapraszam do mnie :)

      Pozdrawiam

      Agga

      Usuń