wtorek, 6 listopada 2012

Efektima- Push Up- Cure

     Na pierwszy ogień mojego blogowania idzie '' Intensywne serum modelujące biust''. Kupiłam go w Rossmann-ie za około 25 zł za 150ml. Nie tak źle. Na półce stało mnóstwo tego typu produktów, co mnie skusiło do zakupu, akurat tego produktu?- z pewnością cena ( choć były produkty tańsze), fakt iż producent zapewnia nas, że kosmetyk jest hipoalergiczny oraz pięknie podniesione piersi,pokazane na opakowaniu, którego już dawno nie posiadam.
   Produkt przychodzi do nas w opakowaniu, które biorąc wielkość produktu, nie oszukuje nas tym,że w środku znajdziemy coś wielkiego. Wielkość opakowania oddaje wielkość produktu - krótko mówiąc. w środku znajduje się ulotka- o ile dobrze pamiętam, ze wskazówkami jak stosować preparat. Serum ma konsystencję mleczka, które z łatwością można wydobyć za pomocą pompki. Sam produkt jak dla mnie jest bezzapachowy może lekko odczuwa się kwaskowaty aromat, ale nie utrzymuje się on na skórze, jest prawie nie wyczuwalny. Według mnie jest bardzo wydajny, przy dość regularnym stosowaniu ( raz dziennie) - dwie pompki ( po jednej na jedną pierś oraz dekolt)produkt mam do dziś, a kupiłam go chyba w lipcu. Korzyścią zdecydowanie jest to, że produkt szybko się wchłania. I co tu dużo mówić, według mnie kosmetyk dobrze nawilża piersi, mam wrażenie że piersi są jakby pełniejsze, ładnie wymodelowane, skóra rzeczywiście jest elastyczna.Uważam, że to jeden z tego typu kosmetyków, który rzeczywiście działa. Codzienna pielęgnacja tym kosmetykiem to przyjemność.
Skład: Aqua, Cyclomethicone, Polydecene, Butylene Glycol, Kigelia Africana, Glycerin, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, Soluble Collagen, Hydrolised Elastin, Cetearyl Alcohol and Cocoglucoside, Polisilicone-11 and Aqua and Laureth-12 and Phenoxyethanol and Ethylhexylglycerin, Glyceryl Polymethacrylate, Rahnella, Soy Protein Ferment, PEG-8-Palmitoyl Oligopeptide, Hydroxyethyl Taurate Copolymer and Isohexadecane and Polysorbate 60, DMDM Hydrantoin, Tocopheryl Acetate, Xantan Gum, Parfum/Cinnamyl Alcohol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene/ Methylchloroisothazolinone, Methylisothazolinone
 Zdecydowanie polecam, na pewno kupię produkt ponownie.
 Zdarza mi się dodać kroplę olejku różanego, ażeby dodatkowo polepszyć efekt, ale jest to bardzo rzadko przeze mnie wykonywane.
 Pozdrawiam Ulis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz