piątek, 23 listopada 2012

Alterra - peeling do ciała żurawina i figa

Ahoj!

  Zdaję sobie sprawę, ze kosmetyki Alterry są Wam doskonale znane. Ja zaczęłam je używać od niedawna. Właściwie peeling, o którym będę dziś mówić był moim pierwszym kosmetykiem tej marki.


Od czego zacznę ? Od opisu producenta.

Łagodny peeling pod prysznic z wartościowym wyciągiem z figi i nasionami żurawiny, które złuszczają obumarłe komórki naskórka. Zawiera delikatne roślinne substancje myjące. Olejek jojoba nadaje skórze gładkości, a gliceryna długotrwale nawilża. Owocowy, lekki zapach rozpieści każde zmysły. Nie zawiera syntetycznych barwników, substancji konserwujących i zapachowych. Bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych. Produkt wegański. Nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. Posiada certyfikat BDIH


Skład: Aqua, Alcohol, Glycerin Coco Glucoside, Xanthan, Gum, Glyceryl Oleate, Silicia, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum, Vaccinium Macarpon Fruit Extract, Lithospermum Erythrorhizon Root Extract, Tics Carica Fruit Extract Dispodium Cocoyl Glutamate, Linalool, Sodium Citrate, Citric Acid, Limonene, Geraniol


A teraz mój opis.  

  Fajnie, że peeling naturalny, wegański.  Konsystencja żelu z widocznymi ziarenkami figowymi, podoba mi się zapach. Jak dla mnie bardzo słaby peeling, taki delikatny żel z lekko wyczuwalnym ziarnem. Właściwie można go używać jako żalu pod prysznic, bo z peelingu to on chyba ma tylko nazwę. Ścieranie jest bardzo znikome. Na jego korzyść na pewno oddziaływuje to, że jest stosunkowo tani bo za   200ml płacimy niespełna 10zł. Jak dla mnie mało wydajny, niesamowicie szybko mi się skończył.  Nie wysusza skóry.  Uczulenia nie zauważyłam. Warto wspomnieć o dość wygodnym opakowaniu, bez problemu możemy wydobyć taką ilość produktu jaką chcemy, nic się nie zmarnuje.



Podsumowując, jeżeli ktoś szuka czegoś  z niewielkim ścieraniem, taniego, bardziej żelu pod prysznic niż peelingu to produkt dla niego. 



Używałyście go? Jakie peelingi są Waszymi faworytami?


Pozdrawiam Ulis :*

3 komentarze:

  1. Az wstyd, ale nie miałam nic z Alterry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam go, ale może wypróbuję :) Mi się sprawdzał z Sephore Karmelowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, a najbardziej lubię Peelingi Joanny;)

    OdpowiedzUsuń