środa, 30 stycznia 2013

Eveline Total Action skoncentrowana odżywka do paznokci

Ahoj!

Nie wiem, czy kiedyś o tym pisałam, ale mam przeogromny problem z rozdwajaniem paznokci i żeby było śmieszniej, rozdwajają mi się tylko 4 u obu rąk, zarówno w lewej jak i prawej ręce problem mam z paznokciem u palca wskazującego i środkowego. Dobija mnie to, bo  ani nie jestem wstanie  mieć długich paznokci, nie mówiąc już o tym, że rzadko bywają jednakowej długości.




Po przeczytaniu kilku pochlebnych opinii ( zdaje sobie sprawę z tego, że negatywnych też jest dużo), zdecydowałam się na zakup odżywki Eveline 8w1, która ma pomagać na takie problemy jak łamanie, rozdwajanie.


Swojej odżywki używam już około 2 miesięcy, jak rezultaty- o tym za chwilę.

12ml  za cenę około 10- 11 zł. Sama odżywka ma lekko mleczny kolor i tak samo wygląda na paznokciach- co mnie akurat odpowiada, podoba mi się taki odcień. Spotkałam się z wieloma opiniami, że ma nadzwyczaj intensywny zapach- no cóż mogę się z tym zgodzić, ale taki zapach odczuwalny jest wtedy kiedy swój nos przybliżę bardzo, bardzo blisko słoiczka wystarczy się trochę odsunąć i zapach jest prawie nie wyczuwalny. Co do samej aplikacji, jak wcześniej pisałam produktu używam już prawie  2 miesiące, regularnie, tak jak to jest w opisie, 4 dni po jednej warstwie, następnego zmywam i nakładam kolejne warstwy. Zauważyłam, że mniej więcej od połowy  następuje problem z aplikacją, odżywka zaczyna gęstnieć co staje się dość problematyczne w nanoszeniu jej na paznokcie, nie mniej radzę sobie z resztkami na dnie.


Co do rezultatów,  dostrzegam, ale nie są aż tak bardzo zadowalające jakbym chciała. Paznokcie nadal mi się rozdwajają, natomiast już w nie takim stopniu jak przed jej stosowaniem. Zauważyłam też niewielkie zmiany w wyglądzie płytki paznokcia. Nie wystąpiły u mnie przebarwienia, paznokcie w końcu mam równe, nie zauważyłam ażby stały się twardsze. 



Przez ostanie  2 miesiące nie miałam paznokci dłuższych niż te zaprezentowanej powyżej, zawsze mi się  rozdwajały. 
Co do kupna kolejnej butelki, kończę tę i zacznę używać odżywki, którą kupiłam z MySecret już jakiś czas temu, a później hmm kto wie, może powrócę do tej, albo  zacznę używać tej diamentowej. 

A Wy co radzicie? Kontynuować kurację produktem 8w1, czy zmienić?

Pozdrawiam
Ulis:*


5 komentarzy:

  1. Dużo dobrego słyszałam o tej odżywce, ale ciesze się po Twojej recenzji, że kupiłam jednak z Delia Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chyba zdecyduje się własnie na tę odzywkę, którą TY polecałaś :)

      Usuń
    2. Mama nadzieję, że Tobie tez pomorze ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny blog jesteś ładna i masz ciekawe pomysły :) Obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię to samo . pozdrawiam
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka jak dla mnie jest najlepszą odżywką jakąkolwiek stosowałam, mimo swoich wad. Ja zaczęłam ją używać jakoś we wrześniu chyba, pod koniec listopada zauważyłam totalną poprawę, przedtem moje paznokcie były dość łamliwe i cienkie. Na początku stosowałam odżywkę jak każą na opakowaniu, później używałam jako bazę pod lakier. Teraz mam tak twarde paznokcie że można nimi szkło ciąć :D Mam bardzo długie paznokcie i nawet jak niechcący przejadę po nich ostrym nożem to lekko się zarysują. Oczywiście są też skutki uboczne tej odżywki, obecnie nie stosuje już jej od jakiegoś miesiąca, ponieważ robiły mi się straszne krosty na plecach i dekolcie, po prostu tam gdzie się dotykałam paznokciami i niestety musiałam ją odstawić, nie wiem na jaki czas, czekam aż zaczną się robić takie jak przed kuracją, oby tak się nie stało. Jeszcze niedawno zauważyłam dziwne różowe przebarwienia, jak pomaluje paznokcie nawet bezbarwnym lakierem to za jakieś 3-4 dni robią się lekko różowe. Tak czy siak odzywkę polecam, ale na efekty trzeba trochę czekać i warto czekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń