sobota, 12 stycznia 2013

Alterra- szampon Biotyna i Kofeina

Ahoj!


Ostatnio też wrzuciłam coś z Alterry więc idąc tym śladem, dziś przedstawiam Wam recenzję szamponu tejże marki.

Jakiś czas temu pisałam, że zaczęły mi wypadać włosy więc jako dodatek do moich ukochanych tabletek,  zakupiłam sobie szampon. Pech chciał, że zaraz po zakupieniu produktu, na jednym z blogów przeczytałam mało pochlebną  opinię na temat tego szamponu, jeśli Was interesuje jak sprawdził się u mnie zapraszam do krótkiej lektury.

Alterra szampon Biotyna i Kofeina Osłabione i Przerzedzające się włosy. Energia i rewitalizująca pielęgnacja. Nie zawiera sylikonów.

Od producenta :
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji szamponu kofeinowego Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości - wartościowa kompozycja substancji czynnych z prowitaminą B5 i biotyną pielęgnuje i wzmacnia włosy, które stają się sprężyste i piękne. Pobudzające kofeina i nasiona guarany zapewniają dodatkową dawkę witalności i gęstości - od nasady aż po same końce. Włosy sprawiają wrażenie wyraźnie bardziej wytrzymałych.

Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- łagodne związki powierzchniowo czynne i substancje aktywnie myjące z surowców roślinnych,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.


Moja opinia:




200ml za około 9 zł. Lekka kremowa konsystencja, o raczej neutralnym zapachu.  Co robi szampon? Trochę myje, ale  trzeba go bardzo, bardzo dużo  nałożyć, bo słabo się pieni. Po spłukaniu produktu z włosów, odnoszę wrażenie, że moje włosy są jak "siano",  straszliwie się plączą, czego  akurat nie lubię.   Mój chłopak stwierdził, że moje włosy są jakieś takie przyklapnięte, od kiedy używam tego szamponu.  Trochę mnie swędzi skóra głowy i  dostałam łupieżu.  W sumie, krótko mówiąc jestem z tego szamponu niezadowolona i nie polecam.  





Mnie ten szampon nie przekonuje i nie kupię go ponownie. 






Pozdrawiam 
Ulis :*

8 komentarzy:

  1. nie uzywałam ale czytałam bardzo dobre opinie o masce do włosów z tej firmy i zakupiłam i jestem na etapie testowania i na razie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też słyszałam, że maska jest dobra, ponoć lepsza od Biovaxa. Czekam, aż moja się skończy i skuszę się na tę z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zadowalona z tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Wiadomo każda recenzja to sprawa indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy są suche i kiedy używałam tego szamponu nie obyło się bez użycia odżywki, mimo to planuję kupić kolejne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam za każdym razem odżywki mimo to nie zdecyduje się na kolejne opakowanie

      Usuń
  6. jak Cię głowa po nim swędzi to ja też nie kupuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większy problem niż swędzenie stanowił dla mnie łupież, niestety

      Usuń