piątek, 11 stycznia 2013

Alterra- żel pod prysznic "kwiat pomarańczy i bambus"

Ahoj!


  Dziś  przedstawiam Wam szybką  recenzję produktu firmy Alterra. Dobrze wszystkim znanej marce. Mowa tu o żelu pod prysznic

Skład: Aqua, Alcohol*, Glycerin, Coco-Glucoside, Caprylyl/Capryl Glucoside, Xanthan Gum, Sodium Coco-Sulfate, Bambus Arundinacea Extract*, Citrus Aurantium Amara Flower Distillate*, Aloe Brbadiensis Gel*, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils. 


Produkt wegański.

Niestety nie jestem Wam w stanie przytoczyć zapewnień i obietnic producenta, ponieważ cała naklejka mi zeszła od wody.  

Moja opinia:

250ml  żelu za około 8 zł. Konsystencja- według mnie galaretowata, przeźroczysta.  Pieni się średnio i jak dla mnie jest mało wydajny. Szybko mi się kończy. Co warto wspomnieć to zapach, który jak dla mnie drażniący nie jest, ale niektórzy mogą stwierdzić, że jest zbyt cytrusowy. Pięknie pachnie świeżo obraną pomarańczą, zapach nie utrzymuje się długo na skórze, jest orzeźwiający. Wydaje mi się, że fajnie sprawdziłby się w upalne dni. Sam żel nie wysusza, ale też jakoś szczególnie nie nawilża.

A jaki jest Wasz stosunek do tego kosmetyku, używałyście? Używacie kosmetyków Alterry?

Pozdraiwm Ulis :*

1 komentarz:

  1. Mam podobny i bardzo mi się podoba ;)
    Ps.zapraszam na rozdanie :
    http://wikimiss.blogspot.com/2012/12/rozdanie-nr1.html

    OdpowiedzUsuń