środa, 6 lutego 2013

Sleek Ahoj :)

Ahoj!

Już po całkowitej przeprowadzce mogę w zupełności oddać się pisaniu bloga. Z czym dziś do Was przychodzę, z doskonale Wam znaną marką Sleek. Ja w swojej niewielkiej kosmetycznej kolekcji,  do niedawna  nie posiadałam ani jednego produktu tej marki.  Jakiś czas temu  otrzymałam prezent pod choinkę, który stanowiło trio Sleeka " brązer, róż i rozświetlacz"- jestem z  tego nieziemsko zadowolona, chyba odnalazłam idealny dla siebie brązer.







A ostatnio zaopatrzyłam się w paletkę Darks, na którą ostrzyłam sobie ząbki już bardzooo długo. W końcu jestem szczęśliwym posiadaczem.



Co mogę o tym produkcie powiedzieć? Póki co tyle, że  idealnie trafia do mnie kolorystycznie. Bardzo dobrze napigmentowane cienie, matowe- to co lubię Tak bardzo mi się spodobały, że już szukam kolejnych w kolorystyce,  która będzie mi odpowiadać.

Pozdrawiam Ulis :*

2 komentarze:

  1. też mam ochote na tą paletke z bronzerem i różem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z niej zadowolona, chociaż ten róż używam rzadko, ponieważ opalizuje na złoto. Kiedy jednak już go nakładam, rezygnuje z rozświetlacza

      Usuń