wtorek, 19 lutego 2013

Uzupełniam braki

Hej :)

Dziś bardzo krótko.  Pomalutku wykańczam  swoje kosmetyki, na miejsce pustych opakowań trafiają  
(u mnie) nowości, których wcześniej nie miałam (mam nadzieję) przyjemności używać. W lutowych zurzyciach pokażę Wam co udało mi się "zdenkować", a dziś przedstawiam Wam moje małe zakupy.

Nie jest tego dużo bo jedynie trzy produkty.





1. Płyn do higieny intymnej NIVEA- nie będę się tu rozwodzić,  po prostu kiedy jeden mi się kończy, kupuję jakikolwiek następny, nie mam większych wymagań do tego typu kosmetyku. 250ml  cena około 8 zł cena na do widzenia

2. Masło ujędrniające  rebuild odbudowa skóry Ziaja, ten produkt ma się skupiać głównie na biuście i dekolcie- zobaczymy czy godnie zastąpi serum, którego wcześniej używałam. Miałam z tej serii Serum antycellulitowe, póki co mogę jedynie powiedzieć, że pachną tak samo. 200ml cena 14,90zł


3. Peeling do ciała wygładzający Joanna- seria z Apteczki Babuni- w pierwszej kolejności chciałam kupić czerwony peeling z Ziaji, ale nigdzie nie mogłam go dostać więc zdecydowałam się na ten peeling. Do wyboru były trzy, do koszyka trafił ten z ekstraktem z bzu..o niebiosa, odkręciłam go w domu i poczułam : maj, wiosna, Dzień Matki, krzaki bzu ( moje pierwsze słowa po odkręceniu opakowania)-- niewątpliwie pachnie jak bez, chemicznego aromatu brak. Jeżeli lubicie ten zapach to warto spróbować. I już czujesz wiosnę pomimo tego, że za oknem szaro. Ciekawa jestem, czy ów zapach nie będzie mi w późniejszym czasie przeszkadzał. 300g 14,90zł


Tyle moich zakupowych szaleństw, ograniczam zakupy do niezbędnego minimum.
Jestem bardzo ciekawa, czy któraś z Was używała tych peelingów z Joanny. Dajcie koniecznie znać.

Pozdrawiam Ulis :*

3 komentarze:

  1. P.s. Jak tylko wspomniałam o bzach, słońce zaświeciło nad Katowicami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak przeczytałam o tym bzie i lecie to jakoś tak miło mi się zrobiło ;D mogłaby już być wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że mogłaby. Leć do sklepu powąchać...a nie zauważysz co się dzieje na zewnątrz

      Usuń