poniedziałek, 18 lutego 2013

Masło do ciała SPA- Perfecta

Hej :)

Gdybym miała wybierać jakie kosmetyki pielęgnacyjne, nawilżające do ciała bardziej lubię. Wybrałabym masła.  Czy to kupne, czy też robione przeze mnie zadowalają mnie prawie tak samo. Wydają mi się bardziej treściwsze niż balsamy. Lubię je jednak bardziej jesienią i zimą, latem wolę coś bardziej lekkiego i orzeźwiającego.

Dziś pragnę przedstawić Wam jedno z maseł Perfecty. Ostatnio używałam masła o zapachu pomarańczy i aromatu wanilii okazało się też, że ma być antycellulitowe (ale to odkryłam dopiero w domu- tak uważnie czytam etykiety)




Krótka charakterystyka producenta:
Puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach antycellulitowych i zmiękczających. Olejek z ziaren zielonej kawy opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające, ponadto łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka. Kompleks witamin E-C-F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.







Moje zdanie na jego temat- myślę, że dobrze nawilża, jest dość wydajne, pozostawia skórę gładką, średnio szybko się wchłania, czego jednak nie zniosę- zapachu. Jednogłośnie z moim chłopakiem, uznaliśmy że jest  zdecydowanie chemiczny. Początkowo mi to nie przeszkadzało, ale ja tu ani wanilii, ani pomarańczy nie czuję, nie wiem jak określić ten zapach, nie wiem do czego go porównać. I właściwie przez ten zapach nie należy do moich ulubieńców i nie wiem, czy kupię ponownie. Co prawda zostało mi go już bardzo niewiele, ale nie mogę  doczekać się, aż się z tym kosmetykiem pożegnam.

Używałyście maseł z Perfecty, a może tego konkretnego? Macie podobne odczucia do moich ? 

Pozdrawiam Ulis :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz