wtorek, 3 września 2013

Wibo nr 18

Hej

Dziś taki błyskawiczny post. Chciałabym Wam pokazać jeden z odcieni lakierów Wibo. Ja nie wiem co mam ze wzrokiem, ale w sklepie przeglądając lakiery  ten, który wybrałam był bardziej  fioletowy. No tak zostałam z lakierem granatowym, zdecydowanie nie fioletowym, nawet nie indygo.






Standardowo 2 warstwy, jedna  zbyt mało. Miałam już go na paznokciach, utrzymuje się około 2 dni. U mnie chyba żaden lakier nie wytrzymuje dłużej.


ktoś zapomniał o nawilżeniu skórek;/


Bo akurat coś widać :) 
 pozdrawiam Ulis :*

5 komentarzy:

  1. Kolor nawet sympatyczny :)

    Nie ma co się zastanawiać nad produktami Balei tylko brać ile jest się w stanie unieść. Jeśli oczywiście ma się możliwość zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram się i zbieram, ale wiecznie mi nie po drodze. Być może w październiku uda mi się dostać do Dm to się obkupię zarówno w Balei jak i Alverde :)

      Usuń
  2. Fajny kolor, ale zdecydowanie brakuje jednej warstwy, bo dziad prześwituje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń