piątek, 27 września 2013

szminkowo

Ahoj!

Nie pamiętam, czy kiedyś o tym wspominałam, ale od jakiegoś czasu jestem fanką produktów do ust. Uwielbiam wszelkiego rodzaju szminki, błyszczyki nieco mniej.W każdej torebce mam coś czym szybko mogłabym pomalować usta. Dziś postanowiłam powiększyć swoją "kolekcję" o dwa nowe produkty. Trafiło na markę Essence.  







Pierwszy produkt jest chyba wszystkim dobrze znany jest to błyszczy stay witch me nr 2, spodziewałam się jednak nieco innego odcienia na ustach. Mimo to chętnie będę z niego korzystać. cena to około 9 zł












Drugi produkt to szminka   nr 04 On the Catwalk! zdecydowałam się już na bardziej jesienny kolor.cena około 9 zł. Swoją drogą bardzo ładne kolory pomadek mają w szafie Essence. Jestem ciekawa jak się sprawdzi, jak z trwałością itp.






A Wy kupiłyście coś ostatnimi czasy, jakieś nowości do ust? Szczerze mówiąc ja udałam się do Natury, ażeby  zakupić jeden z nowych kremowych cienie Essence, niestety wszystkie okazały się metaliczno- brokatowe. Postawiłam na usta.

Pozdrawiam Ulis :*

4 komentarze:

  1. Oba Twoje nowe produkty bardzo mi się podobają :) Ja ostatnio kupiłam szminkę w płynie z Manhattanu- jest po prostu genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się przekonać do ciemniejszych odcieni na ustach.

      Usuń
  2. obie są świetne :) podobają mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te błyszczyki, ostatnio na wyprzedaży w Naturze kupiłam 3 - każdy po 3,99 :D

    OdpowiedzUsuń