poniedziałek, 17 grudnia 2012

zakupowy szał

Ahoj!

I znowu nastał ten czas, że wszystko się kończy. Tym razem bardziej pielęgnacja niż kolorówka, ale i z tej wpadł jeden cień. Z listą zakupów wstrzymałam się, bo dopiero wczoraj dostałam swój długo wyczekiwany krem. Aha warto wspomnieć, że wszystkie te rzeczy zostały kupione przeze mnie w jakichś tam odstępach czasowych, nie kupowałam wszystkiego naraz, ale bardzo się z tego cieszę.



Przejdźmy więc do konkretów.

1. Odświeżający krem nawilżający na dzień NIVEA. Skuszona promocją z Rossmanna, niespełna 10 zł za 50 ml-- napiszcie mi, czy używałyście. Kupiłam w ciemno, nie wiem, czy dobrze uczyniłam.

2.Krem kuracja do rąk Lirene - na zimę zdecydowałam się na coś lepszego i intensywniej nawilżającego,  100ml  cena około 7 zł

3.Szampon wygładzający ISANA- słyszałam, że odżywka do włosów tego typu była cudowna, niestety nie znalazłam jej na sklepowych półkach, podobno ją wycofali, 400 ml za  około 5 zł- zaczynam powolne testowanie produktów ISANA



4. Żel pod prysznic żurawina i biała herbata ISANA-  300ml około 5 zł

5. Odżywka do włosów wzmacniająca Joanna ( z apteczki babuni)-  300g, niestety nie pamiętam ceny, chyba coś około 6 zł

6. Masło do ciała Perfecta- w domu zobaczyłam, że jest antycellulitowe :D-  225ml za 9 zł- promocja w Rossmannie

7. Hydrolat z róży damascena z Biochemii Urody, niestety na stronie, z której zawsze zamawiałam tego typu kosmetyki, ciągle jest niedostępny. żal.  200 ml za około 16 zł

8. Pędzelek do ust. 6 zł ( Natura)

9. Cień do powiek Sensique - 3 zł promocja w Naturze

10.  La Roche- Posay  effaclar duo, krem do twarzy -słyszałam wiele pozytywnych, ale i negatywnych opinii na temat tego kremu, zaryzykowałam . 40 ml cena 28, 60 ( tu cenę znam dokładnie, bo na krem czekałam)

11. Gąbki do demakijażu- 2 sztuki około 4 zł. Ja będę używać ich do zmywania maseczek.


Tyle z moich zakupów, mam nadzieję, że starczą na dłuugo.  Używałyście czegoś, jakie jest Wasze zdanie? Pierniki upieczone ? Ja piekłam nawet dwa razy ;}


Pozdrawiam

Ulis :*

5 komentarzy:

  1. oo obfite zakupy ;D niestety nic z tego nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, też mam wszystko pierwszy raz

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki : ) Kremik z lirene mam i miziałam się już nim i bardzo ładnie pachnie :)
    Co do wypieków , ciasto na piernik leży już 4 dzień , a dziś mam zamiar upiec swoje pierwsze w życiu pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja też jestem ciekawa też odżywki, mam ją pierwszy raz

      Usuń
  3. Mnie każdy krem Nivei, albo uczula albo pieką mnie po nich policzki :/ Niestety żadnego z tych kosmetyków nie używałam, ale kilka rzeczy z chęcią sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń