czwartek, 14 listopada 2013

Zdzieram martwy naskórek.

Hej, 

na jakiś czas odstawiłam peelingi, by teraz jesienią do nich powrócić. Wyposażyłam się w dwa nowe kosmetyki, myślę, że oba są Wam dobrze znane. 



1. Peeling myjący z Joanny o zapachu truskawek- słodki zapach tylko przez chwilę utrzymuje się na skórze. Bardzo dawno temu miałam peeling z Joanny, postanowiłam spróbować raz jeszcze. Tego produktu używam do prawie całego ciała, udom funduję mocniejsze zdzieranie..

2. ...Peeling myjący gruboziarnisty rebuild z Ziaji mi to zapewnia- mentolowy aromat mnie nie odstrasza, nawet go lubię. Przyjemnie się go używa, a nogi po jego zastosowaniu są gładkie.

Twarzy oferuje sprawdzony przeze mnie Popiół Wulkaniczny, o którym pisałam w tym poście.


Oto moje nie do końca nowe trio zdzierające :)

Ciesze się, że zapewniam mojemu ciału dodatkowa pielęgnacje, zasługuje w końcu na coś więcej niż wcieranie maseł, balsamów, czy olejków.

Macie swoje ulubione peelingi? A może robicie swoje własne, np kawowe? Polecacie coś szczególnie?

Pozdrawiam Ulis:*

8 komentarzy:

  1. Miałam ten peeling z Joanny - zapach zabójczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z dzieciątka!:) ale nam się fajnie poukładało ;)!
    bardzo lubie peeling z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah Dan Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  4. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe
    Obat Fistula Ani Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  5. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń