czwartek, 14 listopada 2013

Zdzieram martwy naskórek.

Hej, 

na jakiś czas odstawiłam peelingi, by teraz jesienią do nich powrócić. Wyposażyłam się w dwa nowe kosmetyki, myślę, że oba są Wam dobrze znane. 



1. Peeling myjący z Joanny o zapachu truskawek- słodki zapach tylko przez chwilę utrzymuje się na skórze. Bardzo dawno temu miałam peeling z Joanny, postanowiłam spróbować raz jeszcze. Tego produktu używam do prawie całego ciała, udom funduję mocniejsze zdzieranie..

2. ...Peeling myjący gruboziarnisty rebuild z Ziaji mi to zapewnia- mentolowy aromat mnie nie odstrasza, nawet go lubię. Przyjemnie się go używa, a nogi po jego zastosowaniu są gładkie.

Twarzy oferuje sprawdzony przeze mnie Popiół Wulkaniczny, o którym pisałam w tym poście.


Oto moje nie do końca nowe trio zdzierające :)

Ciesze się, że zapewniam mojemu ciału dodatkowa pielęgnacje, zasługuje w końcu na coś więcej niż wcieranie maseł, balsamów, czy olejków.

Macie swoje ulubione peelingi? A może robicie swoje własne, np kawowe? Polecacie coś szczególnie?

Pozdrawiam Ulis:*

5 komentarzy:

  1. Miałam ten peeling z Joanny - zapach zabójczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z dzieciątka!:) ale nam się fajnie poukładało ;)!
    bardzo lubie peeling z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe
    Obat Fistula Ani Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  4. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama.

    Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak

    tahuharus berkata apa kecuali yang saya punya.

    OBAT PENGHANCUR MIOM

    OBAT JANTUNG BOCOR

    OBAT VITILIGO

    OdpowiedzUsuń