piątek, 1 listopada 2013

szminka- transformacja

Ahoj!

Jakiś czas temu pisałam, że mam szminkę z Wibo, która mi się połamała i wygląda tragicznie. Zrezygnowałam z jej używania ze strachu, że połamie mi się całkowicie. Dawno temu widziałam filmik na YouTube, gdzie dziewczyny przetapiają połamane szminki, pomyślałam, że to pomysł godny uwagi i zdecydowanie pomoże mojej szmince zyskać nowe życie. Poniżej znajdziecie moje poczynania związane z procesem przetapiania. Bardzo prosto się to robi, a na koniec zostaje jedynie zapach spalenizny, świeczki i niewielki bałagan no i oczywiście szminka znajdująca się już w nowym pojemniku.

O tak właśnie wygląda ów nieszczęśnik. 

To czego potrzebowałam.



 Etap pierwszy. Z czasem musiałam zmienić świecę,  podgrzewacz za mało podgrzewał.




 Udało się, przetopiłam. Na zdjęciu nr 4 podziwiacie spaloną łyżkę.


Wygrzebałam do końca. Do końca wytopiłam. Widok pobojowiska. 




Tak to wyglądało. Zajęło mi to około 10 minut, razem z przygotowaniem stanowiska. Ciesze się, że się na to zdecydowałam.  Próbowałyście czegoś podobnego? A może Wasze szminki nie ulegają zniszczeniu?
Pozdrawiam Ulis :*

5 komentarzy:

  1. nie musiałam nigdy robic czegoś podobnego ponieważ uwielbiam własnie mieć szminki w opakowaniach standardowych - wyglądają moim zdaniem uroczo, ale Ty w sumie nie miałas wyjscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do niedawna też o tym nie słyszałam. A tu proszę takie cuda.

      Usuń
  3. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń