wtorek, 8 października 2013

Mini zakupy

Ahoj!

Żeby nie było, że wpisy poświęcam jedynie wyzwaniu fotograficznemu pokażę Wam kilka ( bo aż trzy) ostatnio zakupionych przeze mnie rzeczy.





1. Płyn micelarny bebeauty- skusiłam się i ja, na niby cudowny płyn z Biedronki. Póki co mogę jedynie powiedzieć, że szczypie mnie w oczy.





2. Masło do ciała Rumianek i Imbir od Green Pharmacery- bardzo szybko się wchłania, pachnie jak masło do ciała o którym pisałam tutaj i ma konsystencje musy ( spostrzeżenia na szybko)




3. Szminka Eveline w kolorze nr 421 z serii aqua platinum- póki co użyłam jej jeden raz i mogę powiedzieć, że ma bardzo kremową konsystencję.



Mówiłam, że niewiele, oczywiście nie obyło się bez zakupu szminki.  Chętnie przyjrzę się Waszym zakupom, być może znajdę coś interesującego dla siebie. Pytanie do Was- czy miałyście to masło do ciała z GP? Jakie są Wasze opinie na jego temat?

Pozdrawiam Ulis :*

4 komentarze:

  1. Szminka w moim ulubionym odcieniu, nigdy nie miałam z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jutro uderzam do Biedronki po micelka :) kiedyś go miałam i nawet polubiłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dziś i widziałam, że zrobili 400ml tego płynu, chyba za niecałe 10 zł

      Usuń