niedziela, 13 października 2013

Wyzwanie foto dzień VII

Ahoj!

Dziś ostatni dzień wyzwania. Temat jaki przypada na ów dzień to : ostatnie przed zaśnięciem. Zupełnie ostatnią rzeczą przed zaśnięciem jest przewrócenie na prawy bok, ale nie wiedziałam jak sobie zrobić zdjęcie. Jest wiele czynności, które wykonuje przed pójściem spać, nie będę ich tu wymieniać, ostatecznie zdecydowałam się na coś przyjemnego, relaksującego i odprężającego, nie mniej czasem tak wciągającego, że o spaniu nie ma mowy, do póki nie skończymy rozdziału, czy też całej lektury. 

Ostatnie przed zaśnięciem : odłożenie książki w miejsce, skąd wezmę ją dnia następnego.



Dziękuję za zabawię, podołałam, choć nie ukrywam, że pewne tematy były dla mnie problematyczne, inne rozgryzałam z łatwością. W rezultacie zamieściłam 7 fotografii.   Zachęcam do  sprawdzenia, jak poradziły sobie inne osoby z 7 dniowym wyzwaniem. W listopadzie będę miała mniej czasu wolnego więc zapewne nie zdecyduje się na wyzwanie, ale Was zachęcam do sprawdzenia siebie.
Pozdrawiam Ulis :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz